آریاناآریانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ثمره عشق من و بابا

آذر-دی89

1390/11/18 3:49
نویسنده : مامان بهاره
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

من و شما کمتر از یک روز تو بیمارستان موندیم.به نظرم این قدر همه چیز خوب و راحت بود که دوست داشتم 10 نی نی دیگه مثل شما بیارم البته شما با بی خوابیاتون من و پشیمون کردید و من به همین یه گل اکتفا کردم.اون شب خیلی ها منتظر به دنیا اومدن شما بودن و همه تو بیمارستان بودن بابایی ها و مامانی ها و مادر بزرگ عزیز من و زن دایی ودایی رضاو البته خاله مونا که امیدوارم هرکجا هست خوش باشه.جای عمه شهرزاد و دایی امید به علت دوری راه خالی بود.که دایی امید فردا صبح با یه ماشین فراری که از تبریز برای ما هدیه خریده بود به تهران اومد. امیدوارم زودی بزرگ شی و سوارش بشی.عمه شهرزاد اون سر دنیاست ولی همیشه به یاد شماست و خیلی خیلی دوستون داره .

 

      

 

 

بعد ازاولین حمام در خانه....

      

 

در حال گرفتن حمام آفتاب......

      

      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نسترن
18 بهمن 90 16:28
سلام الان هم دیرنشده واسه وبلاگ درست کردن عکس ازالانش هم عزیزم بگدار.
شیوا
25 بهمن 90 0:40
به این مامان تنبلت بگو عکسای الانت رو بذاره که خوردنی شدی عسلم....

راستی عروس خودمیاااااااااااا



مرسی شیوا جان که به وبلاگ آریانا سر زدی .راستی از همین الان بلههههههههه



سپیده
25 بهمن 90 15:37
نازی. چقدر نانازه. ایشالله همیشه سالم باشه.