آریاناآریانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ثمره عشق من و بابا

بدون عنوان

1391/1/19 21:19
نویسنده : مامان بهاره
1,962 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره دختر ناز نازمون بردیم آتلیه ولی از شانس بد من شما حسابی از دو روز قبلش مریض شدی .خواستم وقتت رو کنسل کنم که گفتن تا اواخر فروردین وقتمون پر شده .من هم تصمیم داشتم یه عکست و روی بوم چاپ کنم که مامانی و بابایی برای عمه شهرزاد ببرن .به این دلیل دست به کار شدم  و شبانه روز بهتون رسید تا وقت آتلیه رو کنسل نکنیم .البته شما هم کلی همکاری کردی و تو عکس ها چشم هات بی حاله ولی از اونجایی که جو سها رو دوست داشتی کلی دست دسی و نانایی کردی با آهنگ های مورد علاقه شما قرتی خانم یعنی حنا خانم و ملودی تشویقهورا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

parham
15 اردیبهشت 91 1:42
salam.man toye site soha ba shoma ashena shodam .omidvaram be webloge man ham sar bezanid. khoshhal misham.
آریانا
25 اردیبهشت 91 2:00
چه عکسای خوشگلی آریانا جون منم آریانا هستم خوشحال میشم پیشم بیای